lekker man - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Sterre - WaarBenJij.nu lekker man - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Sterre - WaarBenJij.nu

lekker man

Blijf op de hoogte en volg Sterre

08 Januari 2014 | Nederland, Amstelveen

Time has come to select one courageous young Jolijn & Starry in the honor of representing Amstelveen in the annual 'we hebben honger en zijn bang voor spinnen' games.
Dit is dan ook precies waarom ik dinsdag vertrek. Eerst lekker 26 uur in een vliegtuig zitten om vervolgens romantisch op de ietwat stevige liefde van mijn leven af te rennen, haar in de armen te springen en vervolgens selfies te maken met de hashtag #wenoemenonszelfvooraldikvooraandacht.Afijn, dit is absoluut niet wat mijn familie verwacht van een reisblog dus ik zal terzake komen.
Ik ga naar, pampampam, dumdumdum, Australië. Waarom? Geen idee. Ben volgens alle 40+ers vooral erg op zoek naar mezelf. Ik ben er 5 uur geleden achter gekomen dat ik helemaal niet 5 maanden alleen ben, mijn goede beste vriendin blijft namelijk lekker lang rond me hangen.

Het idee: er is niet echt een idee. Wat staat er op mijn lijstje (maand 1):
- pinguïns spotten op Phillips Island
- Jolijn een koala zien aanranden
- the Great Ocean Road af liften
- slapen in mijn hangmat-tent
- 's nachts een paar horrorfilms kijken op Jolijn der tablet terwijl we in een bos kamperen
- zeemeerminnen selfies maken
- minimaal 1 fles rum nuttigen met de minderjarige kinderen van Jolijns achtertante op mijn verjaardag

Ik heb met zowel Cynthia als mijn vader afgesproken dat de gewilligen onder jullie dit lijstje aan mogen vullen. Dit houdt in dat Jolijn en ik, uiteraard ondersteund door video/foto materiaal, dingen voor jullie zullen zien, bezoeken, fotograferen, uitvoeren, etc.

Kortom, Jezus jongens wat spannend allemaal, volgens mij ben ik er klaar voor.

Kleding is uitgezocht, hangmat tent is binnen.
Mijn ene kamer zit volledig in verhuisdozen, mijn andere is geconfiskeerd door mijn lieftallige zusje.
De kilo zoute snippers voor Jolijn zit braaf in mijn rugzak en op m'n USB-stick staat 8 keer Mean Girls 2. (Ik ben me er pijnlijk van bewust dat dit klonk als een vervelende rekensom).

Moest ik nog iets regelen? Volgens mij niet. Ik heb namelijk zelfs een lonely planet aangeschaft. Ja echt.

Ik vlieg 14 januari om 20.50 naar Melbourne.
Het gaat bijna beginnen.
Yes.

  • 08 Januari 2014 - 21:58

    Iris:

    Hiii! Ik ben zeker benieuwd naar al het video en foto bewijs van al jullie mooie avonturen! Wat een reis gaat dat worden zeg ;D veel plezier met jezelf vinden daar haha en ik zie je zaterdag! :D

    Love youu! ^^
    x Iris

  • 08 Januari 2014 - 23:08

    Maria:

    Lieve Sterre, heel erg veel plezier op je prachtige reis! Ik ben ontzettend benieuwd naar je verhalen! Enjoy! XXX

  • 09 Januari 2014 - 23:05

    Mireille:

    Hi Sterre, ik ben heel jaloers en heel benieuwd naar jouw verhalen... we volgen je!! Liefs Kasper en Mireille ♡♥

  • 16 Januari 2014 - 09:58

    Rudy Hengeveld:

    Hoi Sterre, de eerste hobbel is genomen..gewoon effe naar de andere kant van de kloot.. doe jolijn de groeten...

    liefs je vader

  • 16 Januari 2014 - 10:25

    Oma Ria:

    Lieve Sterre ik heb gehoord dat je veilig geland bent Gelukkig ik heb met je meegereisd Ik hoop dat
    J



  • 18 Januari 2014 - 10:56

    Opa En Oma Van Robert:

    Geniet maar lekker. Great ocean road en kust geweldig , seen it, been there. Tip: bezoek in queensland ,Undarra lava tubes, google het maar. Slapen met je swag in een tipi. Heel interessant gebied en een beetje outback. We zulen je volgen. Misschien gaan we volgend jaar ook weer down under.

  • 25 Januari 2014 - 12:22

    Ria Hengeveld:

    Sterre hoe gaat het met je je ziet al lekker bruin zeker hier is het triest maar we houden de moed erin en we gaan morgen naar het poptreden van Laura kijken lieve groeten Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sterre

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 538
Totaal aantal bezoekers 4509

Voorgaande reizen:

14 Januari 2014 - 02 Juli 2014

to high koalaty and beyond

Landen bezocht: